Öz annem karım oldu

Merhabalar arkadaşlar annemle olan ilişkimi sizlerle paylaşacağım. Benim adım kerem 24 yaşındayım 1.76 boyunda 70 kilo kumral biriyim. Her türlü yol var gayrimeşru bir hayat sürüyorum çocukluğumdan beri okulu küçük yaşta bıraktım bir işede girip meslek sahibi olmadım bu yaşıma kadar yigip içip yattım hep ailemden geçindim ve hala geçiniyorum v.s size annemi kısaca söyle tarif edeyim annem 40 yaşında 1.69 boyunda 55 -60 kilo arası bakımlı esmer bir bayandır. Annem babam ayrılalı 6 yıl oldu annem ben birde benden küçük kardeşim var 3
beraber yaşıyoruz. Annem 6 senedir erkeksiz yaşıyor diyeceğim ama öyle değil ne yazıkki bu 6 senede kim.bilir kaç sikici değiştirdi. Gerçekten cok ateşli azgın bir bayan bazı şeylerin farkındaydım aslında ama belli etmiyordum. Zamanla anneme olan ilgim dahada artmaya başladı iç çamaşırlarını yalayarak devamlı annemi siktigimi hayal ederek mastırbasyon yapıyordum. Banyoda kirli sepetindeki kilotlarını yalıyordum kendi öz annemi deli gibi sikmek istiyordum . Birde annemin konuştuğu birilerinin olması yani annemi hayallerindeki annemi başkalarının siktigini bilmek zoruma gidiyordu . İste ogün iyice kararttım gözümü öz annem ama istiyordum onu annemi sikmeyi cok istiyordum hem başkası sikiceğine ben neden sikmiyorum dedim kendi kendime . Annem babamdan ayrıldığından beri çalışır eve bakar benim hiç bir faydam olmaz eve dahada zararım olur hep neyse o gün gene annemin odasına girdim iç çamaşırlarını çıkarttım banyodan kirli sepetindede dün giydiği külotunu buldum annemin yatağına uzanıp hayal etmeye başladım annemin külotlarını bir yandan yalıyor bir yandan sikime sürüyordum . Amının geldiği yere sikimden akan zevk suyunu deydiriyordum bu arada annemin amı harika kokuyor en çok tahrik olduğum yer kirli sepetindeki külotların o muhteşem am kokusu yalaya yalaya doyamıyorum tadına bi türlü annemi karım yapmak istiyordum onunda erkeği olmak onu her gece siktigimi hayal ediyordum vs
O Ara 2 veya gündür eve girmiyordum arkadaşımda kalıyordum kardeşim beni aradı hafta sonu olduğu icin kardeşim dayımlara izmire gideceğini hafta sonunu orda geçireceģini söyledi yani 2 gün evde kardeşim yoktu annemle ikimiz olacaktık düşünmek bile beni heycanlandırıyordu.
Hemen arkadaşıma veda edip evin yolunu tuttum eve vardığımda saat 15:00 ‘di annemim.isten gelmesine 4 -5 saat vardı aynı annemi hayal edip mast

Bir önceki yazımız olan Üvey Kız Kardeşini Zorla Siken Abisi başlıklı makalemizde erotik seks, erotik seks hikayesi ve seks hakkında bilgiler verilmektedir.

  

Cevap Bırakın

  • Kaynana Amı Tatlı

    by on 15 Mart 2018 - 0 Comments

    Eşimle evlenmeden önceden beridir deliler gibi sikişirdik. Asansörde sikiştik, otelde sikiştik, kaynanamlarda kalırken bile sikiştik. Taa ki çocuğumuz olana kadar. Çocuk olduktan sonra sex hayatıımız geriledi. Kaynanam baya bir süre çocuğa bakmak için bizde kalmıştı. Zaten evlerimiz de yakındı. Ben o sıralar yatak odasında yatmıyor diğer odada yatıyordum. Bir gün eve işten geldim. Karım daha […]

  • Eşimden sıkılınca Baldızla yattım

    by on 25 Şubat 2017 - 0 Comments

    Erotik Seks Hikaye Takipçileri sizlere geçmişten kalan bir Seks Hikayesi Anlatmak İstedim Elimde Olmadan Sikiş ettim ne yapabilirim. olanlar oldu işte sizlere kışça kendimden bahsetmek istiyorum.. Ben 27 Yaşında Esmer Yakışıklısı Ezel Eşimle aileler sayesinde tanışıp evlendik. Evliliğimiz gayet iyi gidiyor aslında ufak tefek sıkıntılar haricinde. Bu sıkıntılardan en önemlisini başımdan bu olay geçince ciddiye […]

  • Kocamın Kardeşi İle Deli Gibi Sikiştik

    by on 25 Şubat 2017 - 0 Comments

    Kocamın Kardeşi İle Deli Gibi Sikiştik Ben Gerçek Olan Seks Hikayesi Olarak Sizlere Başimdan Gecen Bir Olayı anlatmak istiyorum.. Floryada Oturuyorum Adım Zeynep 27 Yaşındayım Sarışın Dolgun Vücuda Sahibim Ve Çocukluğumda Çok Erkek Peşimden Koşardı Ama Yüz Vermezdim Onlara Üniversite Zamanında Kocamla Tanıştım Hayatımda İlk Defa Bir Erkeği Beğenmiştim Hayatta Beğenmezdim Kimseyi Erkeklerden Nefret Ederdim […]

  • Tesettürlü Sevgilim Ve Annesini Siktim

    by on 25 Şubat 2017 - 0 Comments

    Tesettürlü Sevgilim Ve Annesini Siktim  Adım cem 24 Yaşındayım 19 Yaşında Taze Çıtır Bir Sevgilim Vardı Kapalı Bayanlara Karşı 14 Yaşımdan Beri Zaafım Vardı Hep Onlar İle Birlikte Olmak İsterdim Düşüncelerime Sahip Çıkamazdım Hiç. İmam Hatip Lisesinden Kendime Sevgili Yapmaya Çalışyordum Ordakiler Taze Ve Güzel Bayanları Vardı Bende Fırsat Bildim Kuzenimi Oraya Yazdırmak İçin Gittik […]

  • Oglum sahibim oldu

    by on 15 Mart 2018 - 0 Comments

    selam seks hikayesi Okurları sizlere başimdan gecen ilginç bir seks hikayesini paylaşmak istedim ne kadar doğru bilmiyorum ama anlatmak istedim dinlediğiniz için sizlere çok teşekkür ederim.. Benim Adım filiz 43 yaşında 170 boy 82 kilo balık etli bi kadınım Oğlum ve ben yıllardır yalnız yaşarız kocam bi trafik kazasında öldü hali vakti yerindeydi iyi bi […]

seks hikayesi | Ataköy Escortlar | Escort Beylikdüzü | Escort Ataköy | Ataköy Escort | Ataşehir Escort |